expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Friday, March 29, 2013

Terima kasih sahabat


Kawan memang senang dicari,apatah lagi kalau kita mempunyai kesenangan,kekayaan atau pangkat.Sahabat,mungkin ada satu daripada seratus kawan tadi.Kenapa jer?Itulah sahabat yang sanggup susah senang bersama kita.Dia juga memberi teguran ikhlas buat kita walau dalam apa jua situasi.

Carilah sahabat sejati kerana kita akan senang bersama mereka.Bukan macam kawan...yang ramai masa senang,masing-masing menjauhkan diri apabila kita ditimpa musibah.

Salah satu ciri sahabat ialah seseorang yang sering bertanya khabar rakannya biarpun telah bertahun terpisah.Zaman serba canggih ni macam-macam cara untuk berhubung dan bertanya khabar.Kalau ada yang memberi alasan sibuk dengan kerja dan keluarga...itu kawan namanya,bukan sahabat.


3 comments:

  1. alhamdulillah suka bce entri ni bro...kawan senang nak cari tapi sahabat...hm...kena pandai cari...insyallah kalau kta ikhlas bersahabat kta akan jmpa jgk sahabat yang setia dan baik~

    ReplyDelete
  2. lamanya kita terpisah..apa kabar KM??hahah...dah berapa lama saya tak singgah blog ni ye...sorry..saya tak sengaja..;P

    ReplyDelete
  3. sahabat terbaik itu one in a million :)

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah dan meninggalkan komen di blog KM7. Sila tinggalkan link blog anda untuk tukar link bloglist. Terima kasih, sila datang lagi.