Sunday, May 26, 2013

Apa ker namanya ni?


Amacam...kiut ker binatang yang dinaiki Sadiq kat atas tu?hehe...apa ker namanya pun saya tak pasti.Nampak macam kiut jer terus beli.Murah jer tu RM 30 selepas tawar-menawar.

Budak-budak kat rumah ni main tunggang-tunggang jer binatang tu.Nasib baik tak terburai lagi.Bela binatang tu senang jer,tak payag bagi makanan juga minuman.Tak payah fikir pasal najisnya juga..hehe..

Oklah...selamat bercuti kepada yang sedang bercuti.

p/s:Cuti ni sibuk juga dengan acara kenduri-kendara.

4 comments:

krole said...

huhuhu cumil tol..kat mana nak beli menatang tu bro? nak beli jgk r utk ank krole..cumil sgt2

Mohd Ghazali Abdullah said...

cumil ker..hehe..beli kat Air Hitam,Johor.

Major Raidenovich said...

Anak kecik memang suka menunggang.Cuba letak kat memana mainan arked yang letak syiling tu.Kompom xmau turun.

jaakechik said...

si tupai.... hihi...

anak jaa suka patung/kartun tupai ni,

coz dia minat alvin and chipmunks!