Tuesday, May 21, 2013

Trip ke Singapura - Bahagian 1


Ini adalah trip kami ke Singapura pada 10 Mei 2013 yang lalu.Jangan gelak...sebab inilah kali pertama kami menjejakkan kaki ke Singapura.hehe...Acara wajib,sampai jer kat sini mesti ambil gambar sebagai bukti kehadiran...Nak cerita banyak pasal Singapura ni pun saya tak berapa tahu..jadi layan gambar ajelah yer.


Imdad dan Ardini bersama puan isteri.Seorang lagi anak kami,Sadiq tak dibawa bersama,kecil lagi..kan susah pula nak layan dia..nantilah besar sikit lagi kita pergi melancong ke tempat lain pula!
Lagi gambar istimewa.....


Saya suka tengok bandaraya yang bersih ni,biarpun banyak bangunan pencakar langit,aspek kebersihan memang patut dipuji dan dicontohi.



Pembagunan yang sedang rancak,biarpun bangunan sudah banyak.Nampak kereta hitam tu?kat sini memang banyak kereta sport mahupun kereta-kereta mewah lain yang jarang nampak kat tempat saya.Imdad memang suka...asyik tengok kereta jer..maklumlah selama ni tengok kereta-kereta tu dalam majalah saja.Kali ni dapat tengok secara live.Nantilah...saya akan buat entri khas pasal kereta-kereta ni....



 Satu lagi pandangan yang saya suka tengok...



 Apa ker nama tempat ni...hehe...lupa pula.




Pelancong memang ramai kat sini.



Muka letih jer...maklumlah penat,seharian berjalan-jalan kat kota Singa ni.Oklah...jumpa lagi dalam entri lain untuk bahagian kedua nanti.


7 comments:

krole said...

wuah~ bestnye...cuti2 kuarga ni...hihihi~krole tak pnah smpai g kat sna...kalo ada rezki rasa mcm nak jgkla satu hari nnt

MarPiscean said...

one of your silent reader.terimakasih kerana sudi meninggalkan jejak dinegara saya. berkunjunglah lagi dilain kesempatan moga dapat kita bersua

Mia Liana said...

wah.. best2.. dah lama mia tak ke singapore.. walaupun dekat..

Fyna Ahmad said...

seronoknya jalan-jalan...

eita said...

best tu jalan2

JUK DIN said...

kawe blom gi spore..tp kwn dari sana ada gak dtg ke kelate masa raya thn lps..

jaakechik said...

wahh best nya cecuti ke singapore!! ada ole-ole tak? agagaga...