expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Friday, June 7, 2013

Al-Fatihah buat arwah ayah


Salam Jumaat semua.Alhamdulillah pagi ni saya sempat menziarahi pusara arwah ayah saya.Cepat sungguh masa berlalu,sudah setahun setengah arwah meninggalkan kami semua.

Sungguh hening suasana di tanah perkuburan.Jauh dari hiruk-pikuk kesibukan dunia.Apabila berada di sana,terfikir juga apabila sampai masanya,kita semua akan ke sana juga.Sudah cukup ke amalan yang akan dibawa?

Kepada yang masih mempunyai ibu bapa,beruntunglah.Tunjukkan kasih-sayang kita terhadap mereka selagi mereka masih hidup.Bagi yang sudah kematian ibu bapa,kasih sayang kita terhadap mereka tetap subur dengan melawat pusara mereka, juga mengirimkan bacaan Yaasin juga Al-Fatihah.Macam-macam cara boleh dilakukan tanda sayang dan ingatan kita terhadap arwah.

Kepada yang membaca entri ini,terima kasih kerana menyedekahkan Al-Fatihah kepada arwah ayah saya.

4 comments:

  1. al fatihah
    moga ditempatkan bersama mereka yang beriman.. amin

    ReplyDelete
  2. Alfatihah...semoga rohnya dicucuri rahmat. Teringat arwah ayah :(

    ReplyDelete
  3. MOge arwah ayah mike ditempatkan dalam kalangan oghang yang beghiman.... same le kite ...awok pun udah takde ayah..... 8 tahun lepaih ayah awok pun 'kesane'......
    Al-Fatihah...

    ReplyDelete
  4. Semoga roh arwah ayah awk berada dlm keadaan sejahtera di kalangan roh org2 yg mendapat rahmat Allah...kerana Allah sememangnya lebih sayangkan beliau. Al-Fatihah buat arwah.

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah dan meninggalkan komen di blog KM7. Sila tinggalkan link blog anda untuk tukar link bloglist. Terima kasih, sila datang lagi.