Friday, June 14, 2013

Bagus ker minuman sarang burung ni?


Dah lama dengar pasal sarang burung Walit ni.Tapi buat tak kisah jer.hehe...Baru-baru ni ada rakan yang perkenalkan produk minuman sarang burung Walit,maka saya pun belilah.Takde masalah kesihatan apapun....cuma saja-saja beli.

Harga satu kotak yang terdiri daripada 3 botol tu RM 110.00.Tak tahulah mahal ker tidak.Diminum 2 kali sehari pagi dan malam dalam kuantiti satu sudu sekali minum.

Minuman sarang burung ni adalah gabungan 7 perkara seperti sarang burung,kurma,kismis,delima,habatus sauda,safran dan air zam zam.Kira macam berbaloi lah kan semua ada dalam satu botol minuman sarang burung.

Kalau baca testimoni,beberapa jenis penyakit dapat disembuhkan dengan meminum minuman ni.Antaranya strok,sembelit,darah tinggi,kolestrol tinggi,ghout & sarat,penyakit kulit,selesema dan sebagainya.Alhamdulillah...banyak juga tu dapat disembuhkan dengan izin Allah.

hmmmm.....itu saja perkongsian kali ni.Nak beritahu lebih-lebih pun tak tahu juga.Sebab saya sendiripun belum minum lagi.hehe...Bab beli laju jer,bab nak minum tu malas pula.

3 comments:

Sop Nama Saya said...

pernah minum masa ke Peris dulu
xamalkan sekadar mencuba
ktanya bagus,, hehehe

trah zain said...

pernah minum dulu, rasa dia biasa je kan? khasiat dia yg bagus, tp tu dio mak aih,, mahaiii....haha

jaakechik said...

tengkiu sharing info pasal ni... :)