Monday, June 24, 2013

Baru renew domain di NetKL


Sekejap jer masa berlalu...dah pun setahun saya guna domain .com ni.Sebelum guna domain .com sendiri ni,macam biasalah...saya menumpang kat blogspot.Walaupun berblogging tak serius manapun,apabila guna domain sendiri ni memang ada kepuasannya.

Saya telah mendaftar dengan NetKL.hmmm setakat ni perkhidmatan yang diberikan memang cukup puas hati.Seronok berurusan dengan NetKL ni pasal sekejap jer email atau sebarang pertanyaan kita kepada mereka, akan mendapat respon segera.

Mungkin ada yang tertanya-tanya kenapa saya buat entri pasal NetKL ni kan....Sebenarnya saya baru jer selesai membuat pembayaran untuk menggunakan domain .com ni untuk tempoh lagi setahun akan datang. Lepas ni bolehlah terus buat entri dalam blog Kembaraminda7.com.Kepada yang nak tinjau-tinjau atau nak terus bertukar kepada domain .com silalah ke sini.

Ok...Selamat berblogging buat semua!

2 comments:

baby comel said...

belum tergerak lg nk tukar domain hehe. teruskan berblog ye =)

sukiman said...

wah, saya juga mungkin buat dominan nanti heheh