Tuesday, June 25, 2013

Sedapnya kurma ni


Sedapnya rasa buah kurma ni....Biarpun harganya agak mahal (bagi saya la),kira berbaloi juga saya beli ni.Untuk 200 gram kurma tu,iaitu berjumlah 7 biji,harganya RM 13.00.Hampir  RM 2.00 lah sebiji yer.


Kalau nak makan seorang dua bolehlah.Tapi kalau anak-anak ramai....hmmmm boleh tahan ler nak membayarnya.Betullah kata orang,barang berkualiti ni memang sedap dan harganya mestilah mahal.Sekali-sekala bolehlah beli untuk merasa.

Bagi yang berkemampuan,memang takde masalah nak beli kurma mahal ni kan....Eloklah beli dan sedekahkah sempena ketibaan bulan Ramadan nanti.Semoga usaha dan derma anda itu diberkati.

Hmmm tengah fikir...nak beli lagi tak kurma ni untuk berbuka bulan puasa nanti.....

2 comments:

eita said...

kalau sekali sekala leh lah makan...kalau selalu koyak jugak poket...



adzairdawati makdara said...

nampak kurma tak sabar menunggu Ramadhan...