Monday, June 17, 2013

Juara Ikan Bakar


Setiap kali lalu depan kedai makan ni...teringin nak berhenti makan.Tapi kan...memikirkan kerenah anak-anak yang kecil ni,rasa payah pula nak makan kat kedai.Kalau nak singgah dating makan dengan puan isteri saja,rasa kasihan pula kat anak-anak.hmmmm beginilah kalau dah beranak-pinak.

Jadi kali ni beli bungkus ajelah.Makan kat rumah pun sedap juga.Beli ikan siakap bakar jer.Juara Ikan Bakar ni banyak cawangannya.Kami beli kat are Kubang Kerian.Harga seekor ikan bakar tu RM 25.40.

Tak lama lagi bulan puasa.Kat bazar Ramadan nanti mesti banyak jualan ikan bakar.hmmm ada yang tak sabar nak menyambut ketibaan bulan puasa.

4 comments:

krole said...

huhuhu~ krole fhm sgt perasaan bro~ cam krole pun skngni..ble dah ada ank...tak dpt dah nak mam kat kedai makan ni...kurang2 pun cam bro..bungkus mam kat umah~ hihihi...yes! ble puasa nnt confirm byk ikan bakar kat bazar

Sop Nama Saya said...

pasar ramadhan nanti mesti byk ikn bakr.. hhehe

sukiman said...

tiap2 hari makan kat kedai, 3 kali sehari...hu hu hu

anakMommy said...

sedapnya....ikan pari bakar cicah air asam..pergh...sedapnya..