expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Saturday, August 3, 2013

Inikah biskut raya tahun ni?


Raya dah dekat ni.Mari saya perkenalkan beberapa jenis biskut raya yang puan isteri saya buat  beli untuk raya tahun ni.Untuk entri ni,2 jenis biskut yang nampak simple tapi sedaplah juga iaitu biskut peanut butter dan biskut sarang semut.

Harga untuk 50 biji bagi setiap satu bekas tu cuma RM 20.Tapi sayang,semasa entri ni ditulis,satu bekas biskut peanut butter tu dahpun habis dirayakan oleh anak-anak.hehe..Nasib baiklah ada lagi biskut raya lain.Kalau tidak,tak merasalah beraya dengan biskut raya.

Saya percaya masing-masing dah penuh meja dengan biskut raya tahun ni.Kami tak letak kat meja lagi,bimbang akan dikerjakan oleh si hero kecil ni.hmmm kita tunggu hari raya lah yer.

1 comment:

  1. biskut raye kalo tnjuk kat budak2 mmg habis la..hehe. aritu imah pn da penah beli kuih sarang semut satu bekas, x smpai satu hari, habis adik2 kerjakan..haishh

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah dan meninggalkan komen di blog KM7. Sila tinggalkan link blog anda untuk tukar link bloglist. Terima kasih, sila datang lagi.