expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Saturday, September 21, 2013

Pengantin baru..Nurul Husna


Hari ni saya sempat menghadiri satu majlis perkahwinan bekas pelajar.Tahniah dan selamat pengantin baru buat Nurul Husna dan pasangannya Md Annurdin.Tak sangka pula kami sempat merakamkan gambar bersama.Maaflah sebab saya nampak tak kemas tu.Kalau tahu nak bergambar tadi, mesti pakai smart sikit.hehe...

Tahniah juga kepada keluarga pengantin.Hmmm banyak betul menu tadi.Semuanya sedap.Boleh buat kenduri lagi ni.hehe...

Kepada pasangan pengantin baru tu,semoga berbahagia selalu.Layarilah hidup berumahtangga ni dengan penuh tanggungjawab.Hidup berkeluarga sendiri ni adalah realitinya, kadang-kadang tidak seperti yang kita fantasikan.Jalani kehidupan ini dengan penuh kebijaksanaan.

2 comments:

  1. huhuhu msti best bla dpt tngok bekas pelajar berkahwin kan bro~~~ cam krole dulu waktu kahwin ngan Mrs. krole ada seorang bekas cikgu krole hadir...mmg seronok sembang sampai gelak guling2 huhuhu~

    ReplyDelete
  2. amboi krole...siap guling2 lg tu.hehe...Betul la tu..dulu anak murid dtg majlis guru,skrg guru dtg majlis ank murid...cepat betul masa berlalu.

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah dan meninggalkan komen di blog KM7. Sila tinggalkan link blog anda untuk tukar link bloglist. Terima kasih, sila datang lagi.