Saturday, October 26, 2013

Acara makan-makan hujung tahun


Cepat jer masa berlalu, dah nak sampai ke penghujung tahun. Acara wajib kat mana-mana sekolah, mestilah jamuan akhir tahun untuk guru dan staf. Tahun ni sekolah tempat saya bertugas telah mengadakan jamuan akhir tahun di Holiday Vila, dekat jer area Wakaf Che Yeh.

Majlis makan tengah hari, walaupun dah petang sekitar jam 3.00 petang diserikan dengan cabutan hamper dan hadiah daripada kelab guru. Nasib baik tahun ni dapat juga hamper cabutan bertuah tu. Kalau tidak, pulang tangan kosong jer.

Tema tahun ni hitam putih. Sibuk dengan aktiviti sekolah, tak sempat nak pakai lawa-lawa semasa majlis tu.Takpe lah janji dapat datang. Dari segi makanan kat sini, menu yang dipilih tu rasanya bukan selera saya. Orang lain tak tahulah pula, nampak habis jer makanan tu.hehe. Ok, panjang umur tahun depan boleh buat lagi majlis ni yer.

3 comments: