expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Tuesday, October 22, 2013

Ubahsuai blog-Link Exchange


Dah lama saya tak buat renovation pada blog ni.hehe.Maklumlah sibuk..Usahkan nak buat renovation,nak update blog pun macam tak sempat jer.Hari ni tiba-tiba jer nak buat sedikit ubahsuai rumah  blog.Maka ideanya saya nak buat kolum link exchange,macam kat bawah blog ni yang masih kosong tu.

Jadi saya dengan rasa rendah dirinya menjemput rakan-rakan blogger yang lain untuk mengisi link exchange tu.Caranya mudah jer,anda letak link blog saya ke dalam blog list anda dan saya masukkan link blog anda ke dalam link exchange saya.Mudah kan? Syaratnya satu jer...biarlah blog list anda tu berada pada paparan pertama blog, bukannya di halaman lain.Kira win - win situation lah kan.

Tak lama lagi saya akan merombak blog list kat sebelah kanan blog ni, dan akan dimasukkan ke dalam link exchange kat bawah juga.Bagi blog yang tak masukkan link blog ni ke dalam blog list anda...faham-fahamlah yer.hehe...

Ok...cepat-cepat...Sila maklumkan pertukaran link  dalam komen entri ini. Bilangan blog yang akan disenaraikan,tertakluk kepada budi bicara saya sendiri.hehe...Selamat berblog buat semua.

6 comments:

  1. link blog ni dah lama ada dlm bloglist saya :)

    ReplyDelete
  2. salam. blog demo dah lama berada dlm bloglist kawe. slmt bercuti. hehehehe.

    ReplyDelete
  3. Thank you very much really I like your tips.

    ReplyDelete
  4. alamak.. tak submit application lagi kompem dah kena reject coz bloglist saya kat halaman lain. hehe.. ^^

    pe pon, salam singgah & selamat berblog.. ^^

    ReplyDelete

  5. Salam singgah...
    www.aziefirdaus83.blogspot.com
    pasnih saya add blog encik pulak :)

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah dan meninggalkan komen di blog KM7. Sila tinggalkan link blog anda untuk tukar link bloglist. Terima kasih, sila datang lagi.