Saturday, November 16, 2013

Cpu dah masuk icu


Alahai jem pula cpu ni. Masa kita sibuk nak gunakan, buat hal pula. Seingat saya cpu ni tak pernah rosak sejak dibeli 3 tahun lepas. Dah sampai masanya lah tu. Jadi sehari dua ni tak bolehlah nak gunakan pc.Harap-harap penyakit cpu saya tu taklah teruk sangat.

Macamana nak update blog yer? Nasib baik saya boleh gunakan tab dan handphone jer untuk update blog. Cuma nak blogwalking tu tak selesalah kalau tak guna pc. Harap-harap perkara ni tak akan menjejaskan urusan update blog saya.

Sesuatu yang tak dijangka boleh terjadi. Kerosakan cpu tu juga tak dijangka. Maka saya akan menerima situasi ini dengan tenang, biarpun pada mulanya stres juga memikirkan ada-ada saja halangan untuk berblog. Ok..Selamat berblog untuk semua peminat dunia blog.

5 comments:

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

semoga kembali pulih seperti biasa..

atien zuraidah said...

Da sampi masa tu kot.hihi..saya ari2 update guna tab je..bw pn tab juga,malas nk buka compt..smoga cpu cepat sembuh..hihi

Aefa Aerisya said...

alahai.. nasib baik ada gadget lain utk blogging :) smoga cpu cepat sembuh. jgn lupa bg ubat hihi

Mohd Ghazali Abdullah said...

Terima kasih kpd semua yg dtg melawat

Sukma Haron said...

dah sampai masanya sakit tu..macam saya punya baru jer hantar repair nak kena upgrade RAM pulak dah...