Saturday, November 30, 2013

Doraemon dan nutrigen


Doraemon...doraemon...siri kartun yang popular sedikit masa dulu.Sekarang ni ada lagi ker? Mungkin hampir tenggelam dengan pelbagai siri kartun lain di kaca tv. Pernah juga saya tonton siri Doraemon ni dulu..hehe..suka tengok saku ajaibnya...macam-macam ada..

Tag beg macam dalam gambar kat atas saya dapat apabila membeli pek 5 X 125g susur kultur nutrigen. Dalam satu pek susu kultur nutrigen tu diberikan 2 tag beg.Macam-macam warna ada..tapi gambar utamanya doraemon lah! Kalau rajin bolehlah kumpul sebanyak mungkin.hehe..

Harga untuk 1 pek susu kultur nutrigen ni ialah RM 3.80. Ada 5 botol kecil tu...sekali minum jer dah habis. Sedap minum susu ni..Selain itu bagus juga untuk kesihatan usus. Kalau ke pasaraya, minuman ini mesti dibeli sebab anak-anak memang sukakannya..tambah lagi kalau ada free gift...haha..

3 comments:

Niesa said...

ouh..tag beg rupanya!haha..ingtkan tu sampul..hihi

Mohd Selim Zainal said...

Assalammualaikum..KM7,

doraemon adalah katun kegemaran mselim3 dulu2 masa kanak2... heheh

mselim3

Mohd Ghazali Abdullah said...

ws.
wah mselim3..minat kartun juga yer.
biasala..zaman kanak2 kan.