expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Saturday, November 30, 2013

Laksa dari Penang


Nama jer laksa dari Penang yer...tapi laksa tu disediakan oleh puan isteri saya kat rumah. Pertama sekali saya nak ucapkan tahniah dan terima kasih kepada puan isteri kerana berjaya menyediakan laksa Penang yang sedap dan menarik.hehe..wajib puji tu,kalau tak puji lain kali tak buat dah...hehe..

Kononnya nak cuba buat laksa Penang sendiri, maka puan isteri saya pun carilah resepi dalam internet..entah kat blog siapa dia ambil resepi tu..Kemudian bertungkus-lumus lah dia seorang diri menyiapkan kuah laksa dan segala macam...Saya tolong tengok jer.opss...taklah...saya tolong beli bahan mentah kat kedai yer...

Dah siap pun...cepat betul..haha..Siapa yang makan ni?Bukan calang-calang jemputan tau! Kedua-dua belah keluarga sebelah isteri dan keluarga saya datang merasa laksa Penang hasil tangan puan isteri. Adalah dalam 30 orang juga...Habis licin laksa yang disediakan..huhu..semua komen sedap, lain kali kena buat lagi yer! Misi menyediakan laksa Penang sudah berjaya..kita tunggu misi menu lain pula.

1 comment:

  1. fuuhhh bukan calang2 tu skali buat tros sedap..ahahaha :D

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah dan meninggalkan komen di blog KM7. Sila tinggalkan link blog anda untuk tukar link bloglist. Terima kasih, sila datang lagi.