Wednesday, November 27, 2013

Imaginasi anak saya


Budak-budak ada imaginasi sendiri yang diluahkan dalam bentuk lukisan. Semua lukisan dalam entri ini adalah karya anak perempuan saya, Ardini yang berusia 5 tahun. Dalam bukunya penuh dengan lukisan ...jadi saya pun ambillah gambar untuk dimasukkan dalam entri ni. Saya tengok dia suka sangat melukis, terutamanya lukisan berbentuk orang. Jom saksikan...


lagi gambar.....





Macamana? Saya sendiri tak tahu nak terjemahkan lukisan-lukisan tu..hehe...Kalau ditanya kepada dia, semua orang yang dilukis tu ada nama...Biasanya nama kawan-kawan sekolah tadika dia lah..Anak saya ni pantang jumpa pen dan kertas. Pen saya sendiri pun dah berapa banyak yang hilang sejak dia pandai melukis ni.Bagusnya dia melukis tanpa meniru mana-mana gambar...

9 comments:

acik idah said...

Wah.. pandainya Ardini.. walau baru umur 5 tahun tapi cantik lukisannya.. :D

So sweet.. :D

Mohd Ghazali Abdullah said...

terima kasih acik...

JunAina said...

Ardini seorang yang kreatif, pandai dia melukis. Sebagai parents elok kita bagi dorongan...

Normi Nieza said...

kartun..:)

sukiman said...

memang ada bakat tu, kena beri galakan tu...

sukiman said...

memang ada bakat tu, kena beri galakan tu...

Mohd Ghazali Abdullah said...

terima kasih...nanti saya beri galakan..hehe

Nazayiena Ayiena said...

Pandainya Ardini melukis,baru 5 thnkan?

Mohd Ammarr Mohd Aripin said...

cikgu hantar dia pi kelas lukisan kt kraftangan kB la.. bagus nie asah dr kecil.