expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Tuesday, November 26, 2013

Beli yogurt dapat gelas


Jom kita minum dulu....nak minum apa? Kali ni saya nak ajak anda semua minum air yogurt Atrogen.Hmmm sedap diminum tambah-tambah cuaca panas ni. Ada perisa strawbery dan buah-buahan tropika.Opsss...macam promosi pula. Saya tak dibayar untuk promosi ni yer!

Saya cuma nak tayang hadiah percuma, atau lebih dikenali sebagai free gift apabila kita membeli 2 botol yogurt Atrogen tu.Harganya RM 7.99. Kali ni hadiahnya gelas plastik yang comel....Comel lah kan ada gambar buah-buahan tu. Saya rasa comel lagi kalau ada gambar pembeli kat situ...haha...

Nak buat apa dengan gelas tu?Anak-anak memang nak buat minum air jer.Tapi saya tak kasi...eh banyak lagi gelas kat dapur tu kan!Jadi gelas free gift ni kita simpan jer buat kenang-kenangan, Amacam..ok tak idea tu?

4 comments:

  1. Okay je idea tu. Vee biasanya gelas free gift guna utk simpan barang, cthnya syiling. Hehehe. Syg nanti luntur lak designnya kan. Hiks.

    ReplyDelete
  2. betul tu Vee...benda ni bukannya selalu ada kan.

    ReplyDelete
  3. Yogurt bagus untuk sistem penghadaman kita kan :)

    ReplyDelete
  4. Saya ada 1,tp buat minum je..hihi

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah dan meninggalkan komen di blog KM7. Sila tinggalkan link blog anda untuk tukar link bloglist. Terima kasih, sila datang lagi.