Sunday, November 17, 2013

Konsert akhir AF


Dah masuk konsert akhir rupa-rupanya AF. Saya jarang mengikuti AF terbaru ni. Zaman Mawi dulu ada juga mengikuti. Takpelah, dah masuk konsert akhir ni nak tengoklah pula.Buat kat stadium negara lagi tu.Siaran langsung tu nampak meriah jer pentas.

Setiap peserta atau pelajar AF tu ada peminat yang tersendiri. Hebat lagi mereka ni sanggup mengundi setiap minggu.Kalau dah minat tu macam-macamlah kan.Semuanya untuk memastikan peserta pujaan menjadi juara.

Final AF ini untuk mencari juara. Siapa agaknya akan bergelar juara malam ni? Siapapun dia, juara tetap juara.Jangan pula tenggelam setelah bergelar juara.Saya sendiri tiada calon tertentu untuk dipilih.Entahlah....


1 comment:

Kesuma Angsana said...

x ikuti AF kali ini... but tahniah pada semua finalist yer