expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Tuesday, November 12, 2013

Susahnya nak blogwalking

Gambar hiasan koleksi KM7
Semenjak dua menjak ni rasa macam susah pula nak blogwalking dari satu blog ke satu blog. Bukan masalah internet mahupun masalah kesuntukan masa. Cuma masalah nak meninggalkan jejak dalam blog yang dilawati. Banyak juga blog yang saya cuba lawati hari ini sudah membuang atau memang tidak diletakkan shout box dan seangkatan dengannya. Jadi kehadiran saya seolah-olah tidak disedari oleh tuan rumah.

Mungkin ada yang menyarankan supaya tinggal jejak dalam ruang komen. Tapi, malaslah pula nak buka kotak komen tu...hehe..tambah pula takde idea nak komen entri orang.Terfikir juga saya macamana nak tambah bilangan pembaca blog kita yang tak berapa terkenal ni kalau tak boleh tinggalkan jejak ni.Link blog kita pun mungkin takde dalam bloglist orang lain.

Percayalah juga, saya banyak menjengah blog lain melalui link-link blog yang terdapat dalam bloglist blog-blog yang saya kunjungi. Beruntunglah link blog yang termasuk dalam sesuatu bloglist itu, terutamanya apabila ada entri terbaru yang kebetulan saya tengah blogwalking.

Kesimpulannya, nak blogwalking ker tak nak ni?

4 comments:

  1. apa yg saya tahu lah kan.. kalau nak org komen entri kita, kita kena rajin komen entri org lain.. give and take, sounds fair right?

    saya pon tak letak shoutbox, sebab saya rase tak mampu nak membalas kunjungan mereka, tak sampai hati..

    and lagi satu, selalulah ping blog kat faceboook2, inshaAllah ramai yg akan singgah ke blog anda.. ^^

    ReplyDelete
  2. Saya kekurangan masa nk bw.mne yg smpt je..komen,bgntung pd entry la..kalau org tu hari2 ke blog saya,pstsu aya akn ke blog mereka.

    ReplyDelete
  3. Salam singgah...kalo saya, suka jd silent reader je..hihi..maladnak mengomen kdg tu..hikksss..btw,tq sbb slalu singgah d blog saya

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah dan meninggalkan komen di blog KM7. Sila tinggalkan link blog anda untuk tukar link bloglist. Terima kasih, sila datang lagi.