Thursday, December 12, 2013

Maksu Nab Nasi Air


Malam ni kami makan nasi air kat restoran Maksu Nab Nasi Air. Bagi mereka sekitar Kota Bharu memang dah biasa dengan restoran ni kan. Menu utamanya nasi air, tapi banyak juga menu lain yang boleh dioder..Kami oder nasi air special dan kuew tiaw goreng untuk anak-anak. Air lay che kang pun sedap tu..Harga untuk 3 mangkuk nasi air, sepinggan kuew tiaw goreng, semangkuk lay chi kang dan segelas milo ais ialah RM 22.50. 




Menu ditampal bersebelahan pintu masuk..senang nak oder yer.

lagi gambar....


Sesiapa yang datang ke Kota Bharu, jemputlah singgah.


3 comments:

damalkamis said...

Lamanya saya tak datang makan kat Mak Su Nab Nasi Air ...kalauu dulu sentiasa ke sini

ann-zack smile said...

Lama dah tak makan situ.. Rinduu lakk nak merasa..

Sukma Haron said...

nasi air tu yang tak pernah jumpa lagi......