expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Thursday, January 2, 2014

Kalender 2014


This is my card! haha...ada yang gelak ker...jadi blogger suka-suka dan sambilan pun buat kad nama juga ker? Biarlah apa orang nak kata, bukan saya guna duit mereka pun nak buat kad ni..Sebenarnya saya tertarik dengan kad nama yang digabungkan dengan kalender 2014, yang ditunjukkan oleh blogger dalam FB. Maka saya pun buat tempahan secara online saja.

Kalender poket ni sesuai untuk kita lihat tarikh, juga cuti umum. Pada masa yang sama boleh juga perkenalkan blog sendiri kepada orang lain yang sudi. Buat masa ni saya tak fikir lagi nak beri kepada siapa kalender poket ni...Kalau ada yang nak, beritahulah yer..hehe..Bukan apa...kalau kita beri kepada orang yang tak nak..mungkin dibuang begitu saja..sedih pula tengok....

Kalau ada yang nak tahu pasal harga, design atau nak tempah kad ni...sila klik sini. Penghantaran secara poslaju dan  percuma yer...Terima kasih kepada brother yang design dan siapkan kad ni untuk saya..Terima kasih juga kepada semua pembaca blog Kembara Minda 7.

3 comments:

  1. Cantik kalendar tu.... selamat tahun baru 2014

    ReplyDelete
  2. Cantik dan smart. Lantak apa kata mereka. =)

    ZH Blogger

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum...

    Masa saya di zaman sekolah menengah pernah buat kad nama sendiri guna kertas tebal dan cetak guna printer bubble jet.

    Sebelum tu masa zaman sekolah rendah pula popular dengan kad nama yang boleh ditempah melalui katalog, yang ada gambar-gambar bunga2, kartun2.

    Sekarang ni sy buat sendiri dan cetak guna printer laser. Kalau ada bajet lebih dan malas nak buat sendiri, baru lah menempah...

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah dan meninggalkan komen di blog KM7. Sila tinggalkan link blog anda untuk tukar link bloglist. Terima kasih, sila datang lagi.