Wednesday, March 5, 2014

Keropok Ikan Goreng


Entri pasal makan lagi...Kali ni mari kita makan keropok lekor pula. Bagi yang ke Terengganu, tak sah rasanya kalau tak bawa balik keropok lekor. Keropok lekor kat atas dibeli dengan harga RM 8 untuk berat 500 gram. Jangan tak tahu...sekarang keropok lekor dijual dalam packing macam nugget ayam yer..jom tengok...



Inilah rupanya keropok lekor yang belum digoreng lagi. Keropok lekor ni diberi nama Keropok Ikan Goreng. Keluaran Dungun Terengganu, tapi saya beli di Kelantan. Rasanya sedap..... garing di luar tapi isinya lembut di dalam..Hmmmm...Cuba sendirilah...



Selamat menjamu selera.

6 comments:

Akeyla Azmi said...

nak kopok ni jugakkk :(

Mohd Ghazali Abdullah said...

meh sini..pakcik belanja.hehe

Mohd Ghazali Abdullah said...

meh sini..pakcik belanja.hehe

Qema Amaya said...

pegi tganu kalau xbwk blik kopok leko tak sah kan..hehe..nmpk mnyelerakan!

Sop Nama Saya said...

minum petang sedap dgn kepok lekor tu :)

Siara Elina said...

uuiiiii, sedapnya >< nak sikit!