Wednesday, May 20, 2015

Berendam di Bukit Merah


Cuaca panas sekarang ni sedap jer kalau dapat berendam dalam air. Jom main air kat Bukit Merah Laketown Waterpark, Perak. Tempat ni ramai yang dah tahu. Kami ke sana pun dah kali kedua. Bawa anak-anak main air kat tempat macam ni memang mereka suka. Kita pun tumpang main juga la apa yang patut. Hmm sebagai perkongsian, beberapa keping foto yang sempat dirakam. Tak sempat nak ambil gambar banyak-banyak sebab sibuk nak main air.Hehe...



Pelampung ada disediakan...boleh disewa.



Sila awasi anak-anak bermain air yer.
Berhati-hati ada gajah putih kat sana....



Buaya yang jinak...boleh duduk kat belakangnya.



Saya sukakan view nya yang cantik
untuk rakaman foto.hehe..



Sekian...panjang umur, murah rezeki boleh
ke sana lagi pada masa-masa akan datang.


3 comments:

Murniwati Awang said...

bestnya..dah lama tak ke bukit merah ni..mmm nampak gaya kena pergi juga ni tahun ni

Normah Kumin said...

Assalamualaikum,

Seronoknya berendam dalam air hari panas ni...

Shaiful Zaidi said...

Wow..berjalan jauh..saya blm sampai lg siti..