Saturday, November 28, 2015

Tempahan dan Kelas Sulaman Manik


Jom cuci mata dengan sulaman manik-manik cantik pada baju. Kaum wanita memang sukalah ni kalau dapat pakai baju bersulam dan bertatahkan permata intan payung semua. Hehe...Ingat senang ker nak buat ni? Saya tengok pun dah tak larat nak susun atur dan jahit semua ni. Hanya orang yang mahir,  kreatif dan suka buat kerja-kerja ni saja yang boleh siapkannya. Kalau anda berminat untuk belajar menyulam, ada yang boleh mengajarnya. Kalau  nak buat tempahan pun boleh..


Sebelum tu...tengok dulu hasil sulaman....











Bagi yang berminat sama ada nak buat tempahan sulaman ataupun nak sertai kelas detailing (fabrics dan manik) sulaman beads n sequins ni, anda boleh hubungi Jimmy di talian 012-9660454.  Lokasi dan bayaran untuk kelas bergerak juga boleh dirunding. Jom hubungi segera sebelum tempahan ditutup.


No comments: