expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Friday, December 4, 2015

Pameran Lukisan Masjid di Kelantan


Minat lukisan? Saya minat juga tengok lukisan, tapi langsung tak pandai melukis. Hehe.. Kepada pencinta lukisan, jangan lepaskan peluang menyaksikan pameran lukisan 1MCAT bertemakan masjid-masjid di Kelantan. Pameran berlangsung di Balai Seni Lukis Kelantan di Kota Bharu bermula 25 November hingga 31 Disember 2015. Selain melihat hasil kreativiti pelukis, kita juga dapat mengenali masjid-masjid yang terdapat di Kelantan dalam bentuk lukisan. Jom saksikan beberapa lukisan yang sempat saya rakamkan.



















Mahal juga harga setiap lukisan tu. Kiranya berbaloilah dengan kreativiti pelukis. Bukan senang nak menghasilkan sesuatu lukisan yang ada nilai tersendiri. Hanya pelukis saja yang tahu menilainya. Kita orang biasa ni hanya tahu cakap cantik atau tidak saja menurut kaca mata sendiri. Apapun ,sekalung tahniah kepada pelukis dan penganjur pameran ini.


No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi singgah dan meninggalkan komen di blog KM7. Sila tinggalkan link blog anda untuk tukar link bloglist. Terima kasih, sila datang lagi.