expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Wednesday, January 6, 2016

Mengapa pilih Seterika Philips Powerful Steam?


Aktiviti menggosok baju menjadi lebih seronok dengan seterika baru. Cewah! nak tayang seterika baru jenama Philips ni. Beli tahun lepas tapi tahun ni baru guna. Nampak macam lama sangat simpan.Hehe..padahal beli pun dah hujung tahun 2015. Harga seterika dalam lingkungan RM1300 (termasuk GST) dengan harga ahli, (AMWAY). Designnya pun nampak comel jer kan dengan tapak purple tu.



Didatangkan bersama papan penggosok yang besar dan lebar tu memudahkan lagi urusan menggosok pakaian. Tak payah nak setkan temperature untuk semua jenis kain. On kan saja, terus boleh guna untuk semua fabrik. Pendek kata, rajinlah sikit nak seterika baju untuk ke tempat kerja. Bolehlah tolong puan isteri menggosok baju dan seluar sendiri.Huhu...



Bagi yang nak dapatkan info pasal seterika ni, bolehlah ke website Philips. Ada banyak model seterika ni sebenarnya. Pilihlah mengikut bajet dan kesesuaian sendiri. 


4 comments:

  1. nak seterika yg dkt go shop tu tp mcm mcm hahahaha ni pun best gak T_T
    dilemmaaaaa huhuu

    ReplyDelete
  2. saya pun ada juga cikgu. Org umah 'main kutu' tak ada lah rasa terbeban nak bayar sekali byk tue.Tapi memang berbaloi la

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah dan meninggalkan komen di blog KM7. Sila tinggalkan link blog anda untuk tukar link bloglist. Terima kasih, sila datang lagi.