Monday, October 25, 2010

Lelaki dan warna Pink

 (foto:Google)

Pernah pakai baju berwarna pink?

bagi perempuan,biasalah kan sejak bayi lagi 

dah pakai pakaian 

berwarna pink.Bukan setakat pakaian,

habis segala aksesorinya pun 'pink colour'

Persoalan  kali ini
*
*
*

"Salah ker kalau lelaki pun 
pakai pakaian berwarna pink?"


tengok la foto kat bawah ni

nampak smart juga kalau pakai baju pink ni

ditambah dengan tali leher yang sedondon.

*
*
 
(foto:Google)

Rasanya tak salah kan...
KM7 sendiri pun tak pernah pakai lagi ni
entahlah...buat masa ini warna pink tiada dalam koleksi peribadi.
Mungkin suatu hari nanti nak pakai juga la...heheh
amacam,ok tak kalau lelaki pakai pakaian berwarna pink ni?
bimbang juga kot2 ada yang kata
berjiwa feminin pula.hehehe...
para isteri pula macamana
suka tak kalau suami anda pakai baju berwarna  pink?



11 comments:

Afiq Bukhari said...

pernah je pakai pink..biaq p la ape orang nak kate..yang penting pakai baju hehe

"My name is Akma, and I am not a terrorist" said...

biase aje,,..kadang2 nmpk mnja,.. x gitu???

akuvision said...

pink is bold statement for man to wear, if you brave enough you just don't care what others might think

Skype Crew said...

Skype suka bau warna pink... ;)

p/s: KM7 da menang teka-teki yg Skype bt hr tu so Skype hrp KM7 dpt emailkan kpd Skype:
1)Nama Penuh
2)No Akaun
3)No Hp (sbg security) tkt nti ade org menyamar jadi KM7 plak.

papepun tahniah KM7...

Skype Crew said...

oh yer..nie alamt email Skype;

maphilando46@yahoo.com

MumMe said...

kalau di Mesia x de yg mengejutkan,kalau di usa sini...ada colourcoding...lelaki yg pakai pink mmg kena 'ligan' dgn ***.jadi mumme mmg sgt berhati2 di tempat org

MGMSabri said...

salam KM7,
dulu mmg sabri x pakai bju pink...
pastu cabar diri sendiri...
akhirnya, pakai juga...rasa kekok mula2 sbb biasa lah mentaliti org sekeliling tgk...
peduli je...
yg penting selesa, sedondon untuk penampilan.

AndAi Si KodOQ berBicaRA.. said...

SaLAm..
oNg..kedEQ..kedEQ..
kodOQ sUKA paKAi colOR pInk waLAu padA muLAnya raSa jAngGAl..taPI biLA paKAi waRna pINk tu seNdirI macaM adA aURa...buKAn laH bOLeh TErbaNG pUn cuMA boleH lOMpaT leBIh tiNGgI..
Ong..KedeQ..KEdeQ..

kakngah said...

mmg pangkah kaler pink utk sume anak2.. xtau nape.. kurang maskulin kot..

missSenget said...

rasa xjd mslh kot..
hehehe...suke je tgk llaki pakai pink..

klu pmpuan pkai bole merah + oren + kuning..
llaki pon leh pakai pink..

warna je pon..hihihi...

She's retarded said...

tak kesah dengan warna baju. at least baju tu kte ble dgn duit sendiri