Tuesday, December 7, 2010

SMS daripada KM7


Assalamualaikum dan salam ceria.

Berhenti sekejap BW atau mengadap blog,
ambil handphone masing-masing.
Cuba check SMS dalam inbox handphone anda.
Ada banyak tak SMS tu?

KM7 percaya mesti ada banyak SMS 
yang diterima,mungkin sampai beratus-ratus.
Kenapa tak delete saja SMS tu?
oo...sayang nak delete yer
maklumlah SMS daripada orang tersayang.
Takpe...simpan saja untuk kenangan.

Itulah yer kebaikan dan keburukan SMS ni.
Senang,cepat dan ringkas 
untuk dihantar dan diterima.
Senang,cepat dan mudah juga untuk didelete.

Kalau dikira-kira jumlah wang yang dihabiskan
untuk SMS ni banyaklah juga.
selepas didelete...habis macam tu saja.
hmm...takkan nak simpan bertahun-tahun
jadi bahan sejarah pula.

Zaman ni mana ada orang main kirim-kirim surat.
Dahlah kena mengarang surat macam ambil SPM jer.
pastu lambat sampai pula.
Jadi SMS tetap menjadi pujaan.heheh..
ada sesiapa nak kirim SMS kepada KM7?

3 comments:

eiela said...

SMS memang senang, cepat, mudah dan murah. huhu, salam maal hijrah. moga hijrah kali nih lebih baik daripada sebelumnya

Latest Entri :
Salam Maal Hijrah 1432H

caera puttih said...

kalau dpk2 kan..entah2..bratus2 tak dah abess..rm10 skali topop..10X???...uuhhhhhuuuuuu...nice entry

Scarlett O'Hara said...

berilah no.Saya sms. ^_^