Saturday, December 4, 2010

Ssshh!...rahsia...


Assalamualaikum.Salam ceria.

Rahsia apa pula ni?sebenarnya KM7 ingin berkongsi tentang rahsia.Ehh...dah kata rahsia boleh berkongsi pula ker.Boleh...KM7 beritahu anda jer,jangan beritahu orang lain yer...Haa..itulah masalahnya kalau rahsia tidak menjadi rahsia lagi.

Kita tidak terlepas daripada merahsiakan sesuatu daripada pengetahuan seseorang.Apa yang dirahsiakan dan kepada siapa perkara itu dirahsiakan...terpulang kepada kita sendiri.Begitu juga dengan persoalan bagaimana ia dirahsiakan dan sampai bila perkara itu dirahsiakan juga menjadi milik kita.

Persoalannya, adakah perkara yang dirahsiakan itu selamat daripada pengetahuan orang lain?Contohnya sesuatu perkara yang kita hanya ceritakan kepada rakan baik..,adakah rahsia itu selamat?Begitu juga apabila kita sudah tidak ada lagi di dunia ini....apakah rahsia tadi akan menyusahkan orang lain?

Wah..begitu banyak persoalannya....bila nak jawab ni?..KM7 tak larat nak jawab.hehe..jangan marah,biarlah ia terus menjadi rahsia.

6 comments:

Siti said...

hehe, lebih baik jangan cerita kat sape2 kan lagi senang..biarlah rahsia sampai bile2..hehe

Terkini : Jom join contest kesayanganku!

ahsfantasy24 said...

huhu..
rahsia tu kdg2 trlalu mnyesakkan dada kte ckgu. rsau jka trbangkar dan mnysahkan org laen @ diri sendiri. sukar dprkatakan tntang rahsia kerana sifatnya sndiri adlah 'rahsia'..

I-nie91 said...

rahsia yg kite pendam sndri jerk,.=p

eiela said...

Rahsia simpan sendiri kan, biar pecah di perut jangan pecah di mulut. sebab bila rahsia tuh dah diceritakan kat orang lain, dah tak jadi rahsia dah..

Latest Entri :
Blog Oh Blog!!
Senyum Itu Sedekah

diana said...

biarlah rahsia..
asalkan takde hati yang terluka..
tambah2 hati sendiri..
hhehhe

KM7 said...

Biarlah rahsia...