Wednesday, April 18, 2012

044: Siap dicat lapisan pertama


Salam buat semua.
Lama rasanya KM7 tak buat entri pasal rumah.
Jadi kali ini mari kita lihat apa sudah jadi dengan rumah KM7 ni.
Oh..dah siap dicat untuk lapisan pertama rupanya!
Bahagian dalam dan luar rumah sudah dicat alas.

Siling kapur pun dah beres dipasang dan dicat semuanya.
Kalau dalam rumah ni dicat putih semuanya...rasanya nampak luas kan.
Tapi warna sebenar untuk dinding dalam dan luar rumah 
biarlah rahsia dulu setakat ini.


Inipun sebahagian daripada ruang dalam rumah KM7
Tak ada pintu "gerbang" dalam rumah KM7 ni.
Semuanya lurus jer ke atas.



Itu pula pandangan luar rumah.
Juga sudah dicat alas.



Jangan betulkan pandangan anda!
Gambar tu sengaja diambil dalam posisi sedemikian.
Pandangan dari bahagian depan rumah.
Sehingga bertemu lagi di lain entri.


5 comments:

whitecappuccino said...

agak2 bila siap rumah ya?

KM7 said...

Mungkin 3 bulan lg kot.hehe..

riscthalla pananjung said...

salam kenal ..

http://obat-kanker.acepsuherman.biz/obat-herbal/obat-penyakit-gagal-ginjal/

izfanora said...

bestnyer raya kat rumah baru..

Hanif Idrus said...

Dah hampir siap 100%....
tak sabar nak tengok siap keseluruhannya...