Tuesday, May 29, 2012

Lukisan lama Teacher Suria

Masa belek-belek fail lama,terjumpa beberapa keping lukisan lama hasil karya isteri saya,teacher Suria.Tak sangkalah pula teacher Suria ni pandai melukis yer.hehe...Saya buat entri pasal lukisan dia ni pun dia tak tahu.hehe.Harap-harap lepas ni dia terbacalah pasal entri ni.

Saksikan  beberapa  keping lagi  lukisan lain....



 Forever Friend...hmmm rasanya lukisan ni ditiru dari majalah dulu-dulu.
Majalah Ujang ker?

 Yang ni pula Blues untuk aku.
Lukisan-lukisan ni semua dilukis oleh teacher Suria semasa
dia belajar kat UKM dulu.
masa ni tengah blues kot.haha...

Tak tahulah apa motif lukisan ni pula.
Macam berebutkan seseorang jer.
Entahlah...nanti saya tanyakan dia.

2 comments:

Hansyirah Takezur said...

waahh! berbakatnya teacher! kalau kat smkam ada kelab seni visual, mesti teacher jd penasihat. :D

keri ikhwan said...

wow.. hebat.. hebat