Tuesday, October 9, 2012

061: Pintu pagar yang macamana ni?

 Macam ni lah rupa bentuk pagar depan rumah kami.
simple jer kan...maklumlah kena fikirkan pasal kosnya juga.
Lainlah kalau kita ni jutawan...hehe..

 Haaa..pintu masuk ke rumah kami.
Agak-agaknya macamanalah pintu pagar yang sesuai ni..
material apakah yang hendak digunakan?
Apa yang penting...cantik dan murah...

Pandangan dari rumah kami ke arah pintu pagar utama.
Jauh tak?hmmm kena buat auto gate lah jawabnya..
Kat depan ni juga perlu dibersihkan nanti sebelum kami masuk ke rumah baru.
Senanglah bagi yang nak parking kereta nanti..hehe...

11 comments:

Hnahdy said...

xsabar nak tengok pagar yang dah siap :)

Shasha Yacob said...

bila dah siiap pagar tu, postkan la gambar,nka tengok juga. hehe

Sop Nama Saya said...

Bila nak siap nih?

abg cik said...

pelan-pelan buat , lama2 siap

Alyaa Farzanah said...

jelajah tambah ilmu

KM7 said...

rumah dah siap...tengah pasang lampu,kipas dan kelengkapan asas..

لين Si Pipi Merah said...

:) aiwah rumah baru.. tak sabar nak tgk

Cheqna said...

Alhamdulillah dah nak siap dah rumah tuan.

:-)

Nazayiena said...

Jauhnya pintu pagar,memang kena pki auto gatelah ya.

sukiman said...

salam ziarah

nizam said...

Ni, bila agak2 nk naik umah