Thursday, January 24, 2013

Beli sofa baru ker?


Hampir 2 bulan kami pindah rumah baru,tapi sofa baru belum beli lagi ni.Cadangan tu memang nak beli pun.Dah banyak kedai sofa sekitar Kota Bharu ni kami kunjungi,tapi belum jumpa yang menawan di mata kami.Kalau ada pun harganya ala-ala tak mampu beli.hehe...

Gambar kat atas tu sofa di salah sebuah kedai.Harganya RM5600 untuk set 1+2+3.Kata tuan kedai tu,sofa tu design paling baru untuk 2013 ni.Hmm... macam dah berkenan tapi puan isteri pula tak berkenan...maka tak jadi belilah.

Kalau macam ni kami guna jer sofa dari rumah lama dulu..sementara jumpa yang berkenan...Tapi kan...bimbang juga lama-lama nanti bajet untuk sofa tu mungkin beralih kepada benda lain pula.hehe..Malu jugalah kalau ada tetamu yang datang,kami masih guna sofa lama yang dah tak cantik tu..sabar jer lah!

1 comment:

Cheqna said...

Selamat menghias rumah!