Wednesday, January 23, 2013

Makan pizza buatan sendiri jer


Inilah makan malam kami sekeluarga malam ni.Pizza buatan sendiri kat rumah.Bukan saya yang sediakan,tapi puan isteri yang buat.Alhamdulillah rezeki yang ada untuk malam ni.

Malam kami jarang makan nasi.Makan mee,kuew tiaw burger atau pizza jer.huhu...Tapi sesekali makan nasi dengan budu..pergh...terangkat meja.haha...

Anak-anak sulung saya tu suka sangatlah dapat makan pizza.Nasib baik buat kat rumah,kalau nak makan kat restoran pizza...boleh kering poket la.Kalau sesekali tu ok lah kan.

Ok...selamat menjamu selera!


5 comments:

sabella mohamad said...

wahh nampak macam sedap . perghh titibe lapar !

Alif Ismail said...

salam balas kunjungan...

wow...delicious!!!!

Sally Yatiey said...

Sedapppppnya ;D

eita said...

sedap nyer

adza irdawati said...

waduhhhh terus rasa lapor haha