Friday, February 15, 2013

Ayam Penyet...bukan cita rasa saya


Inilah restoran Ayam Penyet..dah lama ada.tapi baru kini kami  sempat ke sana.Banyak cawangan restoran ni,tapi yang kami kunjungi adalah di Mydin Kubang Kerian.Mula-mula dengar nama restoran ni rasa pelik pun ada,lucu pun ada.hehe..apalah maksud penyet tu yer.



 Salah satu hidangan yang diorder.Rasanya..entahlah..bukan cita rasa saya.



Air ni nampak sedap kan...tapi rasanya kurang manis..tak seperti 
yang dijangkakan iaitu air bandung yang sedap.hmm bukan cita rasa saya juga.



Anak-anak memang suka makan sundae ni.Harga semangkuk tu RM 4.90



Saya suka buku menu restoren ni.Nampak klasik dan ekslusif dengan gambar-gambar menarik.



Menu utama yang kami pesan.Lupa pula nama apa.Yang saya ingat ikan seekor tu harganya RM 8.Yang sebelah kanan tu la ayam penyetnya.Dalam mangkuk tu pula sup kosong.Kesimpulannya,makanan kat sini bukan cita rasa saya.huhu...


10 comments:

krole said...

wuah! mahal tu...mmg fail bla mam bkn citarasa lak hihihi...tp yg penting buku menu mantap hahaha!

eita said...

kalu mahal rasa sedap berbaloi

ms.antz said...

air n ice cream tu nampak sedap...

out: picnic di bangku hospital -.-
http://www.zahidahwahid.com/2013/02/sem-3-3rd-day/

el said...

tgk dia pya makanan tu makk aii terliur..mee tu mmg kuah npk pekat..air tu plak mmg npk super sedap ...tp dah kalau rs pun so so je haiiiii ssh lah hehehe

miz ruha said...

tak pernah makan ayam penyet...

air dan ais krim tu nampak menarik...

CikMunBlogger said...

pnah makan ayam penyet sekali jeee . boleh tahan laaa . ehhh , tteiba macam teringin nak makan ayam penyet . hehe

trah zain said...

banyak statement "bukan cita rasa saya" ni,,, nsb bek xgi,,haha... haritu ayah n adik ada tanya gak sedap ke tak ayam penyet kat k.kerian ni, baru tau jawapan dia,,haha.. thx KM7

sukiman said...

saya suka makan ayam... tapi saya suka makan yang boleh menambah, he he he

jaakechik said...

jaa belum penah try lagi nasi ayam penyet kat sini. abang jaa dah try, katanya sedap.

Nazayiena Ayiena said...

Kadang2 tu malas nak try tempat mkn yg belum dikunjungi sbb takut x sedap,lebih baik selalu pergi ke kedai mkn yg biasa kita kunjungi sbb kita dah tau sedap ke takkan....