Monday, March 11, 2013

Minum petang dengan kuih donut


Macam-macam kuih boleh dijadikan makanan untuk minum petang.Kali ni puan isteri saya menyediakan donut buatan sendiri yang gebu,rangup dan berkrim...haha...pasti disukai ramai.Sebenarnya donut biasa jer tu.Kalau nak sedap lagi bolehlah diselimuti dengan cokelat kan!

Agaknya kuih apa yang sedap dimakan waktu minum petang?Kalau saya,pisang goreng pun sedap.....selain keropok lekor.Minum tea o pun dah ok...Sesekali makan donut ni sedap juga.Lagi sedap makan masa lapar...

Biasanya kita makan kuih jer kan masa minum petang.Takde lah makanan berat-berat.Sebabnya malam makan lagi.haaaa..ker ada yang minum petang jer dengan tak ambil makan malam?hebat tu.

Tak kiralah kuih apakah untuk minum petang.Sesekali tu eloklah puan isteri buat sendiri.Kalau asyik beli jer boring juga!

1 comment:

Sally Yatiey said...

Mesti sedap donut ni! ^_^ hee