expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Monday, October 7, 2013

Ujian Kompentensi ICT untuk guru


Alhamdulillah akhirnya berjaya juga saya menjawab soalan ujian Kompetensi ICT hari ini. Mungkin ada yang tertanya-tanya ujian apa pula ni? sebenarnya ujian ICT ini perlu diduduki oleh semua guru dan pentadbir dalam masa yang telah ditetapkan.

Macam-macam ragam guru-guru menjawab soalan ICT ni. Bagi sesetengah  guru yang tak berapa mesra ICT mungkin bermasalah sikit.Tapi bagi guru-guru muda yang sememangnya sudah terdedah dengan kepesatan ICT ni, rasanya tak banyak masalah.

Dah habis menjawab, kita tunggulah keputusan daripada Bahagian Pendidikan Guru (BPG) nanti yer. Kepada guru-guru seluruh negara,sila beri perhatian kepada tarikh yang telah ditetapkan seperti di bawah .Jangan ada yang terlepas menduduki ujian pula.Ok..selamat menjawab dan semoga maju jaya.



Link untuk menjawab ujian ini,sila klik sini

5 comments:

  1. Tahniah bro...penting jugak ICT dlm zaman2 skrg nih, kan. Bagus utk sentiasa refresh minda. Gud job, bro.

    ReplyDelete
  2. Semoga sukses dan maju jaya selalu

    ReplyDelete
  3. Baru dapat taklimat dr GB sebentar tadi sebelum pulang. Ada contoh soalan yg dimaklumkan. Aduhai...mcm susah aje...cerita sikit mcmana bentuk soalan. bolehkah kalau kita kiv aje soalan xtau jawab @ mesti jawab baru ada soalan seterusnya?

    ReplyDelete
  4. Tak boleh kiv...kena jwb baru ada soalan seterusnya.masa terus berjalan.huhu...

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah dan meninggalkan komen di blog KM7. Sila tinggalkan link blog anda untuk tukar link bloglist. Terima kasih, sila datang lagi.