expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Thursday, November 28, 2013

Azzam & Ain 2013


Alhamdulillah, seorang lagi bekas anak murid telah menamatkan zaman bujangnya. M Saiful Azzam, SPM 2005 SMKAM dari Raub, Pahang telah selamat melangsungkan pekahwinannya dengan Ain dari Kota Bharu, Kelantan. Majlis kesyukuran bagi pengantin lelaki akan diadakan pada 30 November 2013.
Maaf.... Azzam saya tak dapat ke sana. Apapun saya mengucapkan tahniah dan selamat pengantin baru. Semoga ikatan perkahwinan ini akan berkekalan sepanjang hayat. Selamat menjalani kehidupan berumahtangga..



5 comments:

  1. tahniah kpd ex-student u. sy pun gi jemputan kenduri ex-student lelaki spm 2006. bini dia spm 2010. x abih belajar lagi si pompuan tu..terus dikahwininya agar x terlepas...

    ReplyDelete
  2. Assalamu'alaikum, rencana yang bagus. salam perkenalan, sila berkunjung ke blog udah ATAU langsung Mulai ke https://play.google.com/store/apps/details?id=air.PuzzleBarbie dan
    https://play.google.com/store/apps/details?id=air.KumpulanDongeng, Ada dongeng anak indonesia Masjid dan teka-teki UNTUK mendidik dan mengasah Kecerdikan anak, barangkali You mempunyai anak. adik, keponakan Yang Masih Kecil, sila mencoba PERCUMA, semoga bermanfaat, terima kasih.

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah dan meninggalkan komen di blog KM7. Sila tinggalkan link blog anda untuk tukar link bloglist. Terima kasih, sila datang lagi.