expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Thursday, November 21, 2013

Macam cantik jer..macam comel jer..


Apa yang comel?....apa yang cantik?... Tu la....dua ekor yang sedang bergayut.hehe.Bekas untuk isi berus gigi dan seangkatan dengannya tu terasa berkenan di hati,maka saya pun belilah.Dah ada pun bekas isi berus gigi tapi saja beli lagi.Tak isi pun berus gigi.Sesaja tampal kat bilik air.

Murah jer tu.RM 2 untuk satu.Beli pun kat kedai RM 2.Rasanya produk dari negara China. Barang-barang dari China ni memang murahlah.Agaknya benda tu kat sana berapa sen jer harganya.Bestnya kalau dapat pergi shopping kat China.Takkan nak pergi beli bekas tu pula kan....mestilah beli barang lain...

Barangan yang diimport dari China tu macamana kualitinya?Saya pernah beli handphone dari China dulu.Siap boleh tengok tv lagi melalui handphone tu.Tahan jugalah beberapa tahun.Kalau mainan budak,memang banyaklah made in China kan!


3 comments:

  1. sekejap jer tu.esok lusa dah jadi permainan anak2.hehe

    ReplyDelete
  2. he he he, memang comel. rasa terus nak beli jugak KM.

    saya pun suka beli benda-benda gini. Kat muadzam ada jugak kedai yg jual barang begini. saya beli tampal kat sliding door... lekat-lekat.

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah dan meninggalkan komen di blog KM7. Sila tinggalkan link blog anda untuk tukar link bloglist. Terima kasih, sila datang lagi.