expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Wednesday, November 20, 2013

Markah periksa akhir tahun


Sekarang musim cuti sekolah.Peperiksaan akhir tahun berakhir sebelum cuti. Jadi sekarang cikgu-cikgu sibuk menanda kertas subjek masing-masing yer. Pelajar pula sibuk bertanyakan markah mereka.Jadi dalam entri khas ini saya akan paparkan nama-nama pelajar yang mendapat markah tinggi bagi soalan rumusan. Soalan lain dalam proses penandaan yer.

Markah penuh soalan rumusan bagi BM tingkatan 4 ialah 30 markah semuanya. Kat sini saya senaraikan pelajar yang mendapat markah 25 ke atas bagi dua kelas yang saya ajar. Mereka adalah....

4 IR : Tuan Najmi Izzat,Nur Eqa Mardihah, Nur Hurriyah, Nur Bashiroh, Wani Hazirah, Amni Amalin, Safi Sahira, Nurin Syazwina, Nur Syafiqah, Nur Syakirah, dan Nurul Athirah.

4 IK : Hanis Sofiyah, Tuan Muhammad Faris Nizar, Nurul Nadiah, Afiqah, Muhammad Aidil, Nurul Aqilah, Nur Fathiah, Nur Hidayah, Hanan Afifah, Muhammad Nabil Asyraf, dan Md Hafidzul Azamie.

Tahniah kepada anda yang berjaya mendapat melebihi 25 markah. Pelajar lain jangan risau....itu baru soalan rumusan yer.

10 comments:

Terima kasih kerana sudi singgah dan meninggalkan komen di blog KM7. Sila tinggalkan link blog anda untuk tukar link bloglist. Terima kasih, sila datang lagi.