expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Sunday, December 22, 2013

Boleh buat duit ni


Sesuatu yang menarik untuk dikongsi bersama. Hari ini saya diperkenalkan dengan iPanelonline, melalui satu laman blog seorang blogger. Setelah membaca serba sedikit, dan disertakan perasaan ingin mencuba, maka saya pun memberanikan diri untuk mendaftar.

Tak sangka, ianya cukup bagus dan bermanfaat. Memberi peluang kepada sesiapa sahaja untuk menambah pendapatan sampingan. Tugasnya cukup mudah...cuma mengisi jawapan dalam borang soal selidik secara online. Kita tak perlu bayar apa-apa. Jawab soalan, kemudian kita akan dibayar. Cukup mudah kan! Selalu kita isi borang selidik percuma jer kan...Yang ni kita dibayar...huhu...best kan!

Saya nak cerita lebih-lebih pun tak boleh juga sebab baru masuk....Harap anda yang berkelapangan, bolehlah daftar dulu dan baca sendiri apa kebaikan menyertai iPanelonline ini. Kalau rasa sesuai dan berkenan,bolehlah teruskan.

Kalau berminat nak cuba sila KLIK SINI.

Sharing is caring.....



2 comments:

Terima kasih kerana sudi singgah dan meninggalkan komen di blog KM7. Sila tinggalkan link blog anda untuk tukar link bloglist. Terima kasih, sila datang lagi.