Saturday, December 14, 2013

Nak beli Ferrari


Inilah kereta baru kami...hehe...jangan ada yang percaya pula! Manalah mampu nak beli Ferrari tu..Tak dapat beli, dapat tengok dari jarak dekat pun takpelah.Tambah-tambah si Imdad tu yang memang minat kereta. Inilah peluang melihat Ferrari dari jarak dekat. Kalau diberi peluang naik kereta tu...alangkah bagusnya.hmm siapalah yang nak pelawa kita ni..

Ferrari tu ada kat KB Mall Kota Bharu..sempena pameran produk Takasima. Ehh..kitorang lupa pula nak tengok produk Takasima dek tertarik dengan kereta tu. hehe..takpelah..lain kali kita tengok pelbagai alat senaman kesihatan Takasima tu pula yer. Apapun,kereta ni memang kellaaassss lah.



2 comments:

Akeyla Azmi said...

uhhhh qila pon nak beli gak oh TT__TT

Siara Elina said...

boleh tahan ! teringin pulak rasanya nak naik. hehehehehe mesti smart kalo konvoi guna ferrari. ahahaha berangan