Wednesday, July 3, 2019

Baru Up Gambar Raya


Bulan Syawal dah nak habis baru nak up gambar raya. Hehe.. Tak apalahkan, saja buat tatapan suatu hari nanti. Nak kata photoshoot raya tu , rasa macam tak sesuai jer sebab gambar-gambar ni pun ambil sendiri guna handphone.




Ni lah baju raya kami. warna apa entah.
Tahun ni beli yang biasa-biasa saja. Macamlah sebelum ni luar biasa kan!





Saya suka gambar outdoor ni.
Ambil ni pun secara tak sengaja, semasa pergi beraya.





Semoga diberi kesihatan yang baik dan umur yang panjang, 
tahun depan boleh beraya lagi.

No comments: