Wednesday, October 12, 2011

Macam ni jer tanam Cendawan?


Nampak macam senang jer kan!


Tapi hasilnya memang boleh tahan


Orang yang rajin berusaha pasti akan mendapat hasilnya.

5 comments:

LIPISLADY said...

Sallam,

Kulat tu bercambah kat mana,
pada tutup yang berwarna
hitam tu aja ke?

KM7 said...

betul tu...senang pula ia bercambah

ozzy said...

Assalam..

Saya sgt berminat utk mencuba..boleh kongsikan detailnya spt modal dll..t.kasih

Hisyam Muhibah said...

memang mudah pun tanam cendawan, yang penting kadar kelembapan cukup..

KM7 said...

ozzy...saya ambil gambar tu semasa pameran.Jadi tak tahu lebih lanjut pasal projek tanam cendawan tu.