Wednesday, July 17, 2013

Birthday pun ditunda


Selamat hari jadi Imdad.Sebenarnya semalam,16 Julai hari lahir Imdad yang ke-8.Maaf sebab tak sempat buat entri semalam.Bukan setakat entri tak buat semalam,majlis sambutan pun tak buat juga.hehe.

Kesian Imdad...tiada sambutan semasa hari lahir untuk tahun ni.Bukan tak nak buat tapi bulan puasa ni takkan nak buat majlis makan-makan di siang hari.Malam pula tarawih... maka saya dah janji nak buat sambutan tu selepas raya nanti.Nasib baik Imdad boleh terima.

Setakat ni sambutan birthday Imdad tak pernah miss biarpun hanya sebiji kek.Sabar yer.. saya sendiri pun akan tiba birthday pada 21 Julai nanti.opssss...silap beritahu awal kat sini.

8 comments:

Norhasniza Khalid said...

tak pe, lain hari kan ada, boleh sambut semula..

adzairdawati makdara said...

Selamat hari jadi Imdad!!!

Mohd Ridzwan Abdullah said...

Hahaha...apapun yg penting, smoga sehat2 selalu dan no worries, hari-hari yg ada itu adalah hr yg terbaik. Bila2 leh raikannya.

S.K.A said...

selamat hr lahir Imad =)

Mohd Ghazali Abdullah said...

Terima kasih semua

AiSyA LiEzA said...

slmt hari lahir imdad! heheeh.. slmt hari lahir juga owner blog<--- wish awal...


salam ramadhan ^_^

sukiman said...

selamat hari jadi Imad, ayah imad sangat perihatin.

muhamad Nazri said...

selamat hari jadi imdad... n salam ramadhan