Saturday, October 11, 2014

Nuffnang mengganazzzz


Macamana bajet yang dibentangkan semalam? Ada yang seronok didengar, mungkin ada yang tak puas hati..Bukan senang nak puaskan hati semua orang kan..... Tapi kali ini saya tunjukkan cpuv dalam blog saya, juga terjadi dalam kebanyakan blog lain iaitu bilangan cpuv yang banyak.huhu...macam tak percaya jer. Biasanya blog saya dapat 2 atau tiga cpuv dalam satu-satu masa. Tapi kali ini ada 13 cpuv yang sedang on going. Dahsyat betul kan...



Terima kasih kepada pihak nuffnang dan pengiklan yang sudi beriklan di blog kembaraminda7.com ini. Saya sendiri pun suka tengok macam-macam iklan yang berlegar-legar kat blog. Selain memberi maklumat tentang produk, ia juga memeriahkan lagi blog saya ni. 

Kepada pengunjung blog kembaraminda7.com, bolehlah klik-klik iklan yang sedang menari-nari tu. Anda pasti berpuas hati dengan info yang disediakan dalam setiap iklan yang dipaparkan. Buat blogger lain yang mendapat cpuv yang banyak...selamat berblog, mudah-mudahan hal ini memberi perangsang kepada kita untuk terus berblog.

1 comment:

weschairs said...

Tahniah.. Banyak tu... Jgn lupa buat makan makan he he