Sunday, January 1, 2012

Hari ni KM7 nak jadi follower lah


Selamat Tahun Baru 2012
Di mana-mana sahaja..ucapan ini diucapkan.
Semoga kehadiran 2012 membawa kebahagiaan
buat kita semua.

KM7 mengambil kesempatan ini juga
untuk mengucapkan 
Selamat Tahun Baru 2012
kepada semua follower,pembaca dan pengunjung
blog Kembara Minda 7 ini.

Hari ini 1 Januari 2012
KM7 nak buat sesuatulah dengan blog ni.
Apa tu?

KM7 akan menjadi follower
kepada sesiapa yang follow blog KM7 ni.
Senang cerita,
Kalau ada blogger yang follow
blog KM7 ni,
maka KM7 akan follow juga blog anda.
Ingat..cuma hari ini sahaja.
Hari-hari lain tu....tengok keadaanlah pula.
(p/s...sila tinggalkan pesanan dalam 
ruangan komen..kot-kot terlepas pandang)

Bukan selalu buat tawaran ni kan..
Jadi marilah kita sama-sama memeriahkan
dunia blogging ni untuk tahun 2012 ni pula.

2 comments:

Nur-nba said...

Salam. Lama tak singgah ke blog KM7.. Saya salah seorang follower blog ini. Selamat tahun baru..

turbinemanlog said...

Selamat Tahun Baru,rumah dah siap ke?